duminică, 30 noiembrie 2008

36,2% frustrare, 30,3% multumire, 21,4% nervi, 6,7% indiferenta, 3,3% ironie, etc..

Provizorii sau nu, rezultatele la exit-poll au adus doar jumatate de kil de bucurie. Nu sunt partizan(a). Nu tin cu nicicare caci stiu prea putin sa pot judeca corect. Insa nu pot sa stau nepasatoare intr-o zi ca asta. Sau la finalul ei! Mi se pare o tradare ca-ntre vecini de bloc. Trimite-i pe colegii de basica a lu' Gicu in parc ca noi sa ne intrecem cu el si sa-l luam. Pe model trimite PeNeLeule majoritatea electoratului in weekend prelungit ca omu' cu capu pe umeri sa ia o pauza si sa nu fie acasa in ziua alegerilor. Apoi lasa-l pe Geoana-pe-geoana sa convinga bine de tot moldavii si lasa-i sa actioneze. Rezultat: PSD+PC, pe langa un electoral marit prin aducerea pc-istilor mai are parte si de omul de la sat + pensioar care n-are ce face. Iar PD-L-ul este tras in teapa de sora dreptace, PNL.
Nu-mi pasa daca am sau n-am dreptate. Sunt suparata si-mi iau vacanta de amagire. 2 zile.

1 comentarii:

Dani spunea...

PDL + PNL = LOVE