vineri, 28 noiembrie 2008

Anton... Anton


Hectic week. Nu prea mai am ce spune. Oboseala isi arata cearcanele.
Dar ... Am gasit azi ceva. Destul de funny, zic eu. Mergeam cu mama la farmacie si pe drum, am fost atacata de un pliant intre ochi. Un tanar suflet impartea Antoni-Antoni. Mi-e casa plina de ei. Acusi ne punem si curatam cartofii in pliantele lui. Oricum, PNL-ul n-are nicio sansa in familia de la apartamentul 5. Revenind, iau brosura si-mi continui drumul. In nu mai mult de 5 minute ajungem la farmacie si ma asez langa coada si ma distrez de toate pliantele atarnate. Si-l vad intre ele pe Anton Anton, iar! Intr-o versiune mai animata. Acelasi zambet. Ochelari. Ochii albastri. Are chiar si cravata. Is it just me or Ministrul Educatiei seamana cu Doktor Mom, mascota remediilor din plante?

0 comentarii: