duminică, 2 noiembrie 2008

Cat de exact e imprecisul...

N-am vazut derby-ul. Mama masii? Nu cred sa fi pierdut ceva. Desi mi-am ros unghiile la nunta de la 21:00 pana la 22:45. Plus, minus cateva minute. Daca a fost musai sa "onorez cu prezenta cea mai fericita zi din viata" celor doi, atunci a fost cu placere. In alte conditii, vineri noapte ma suiam in R695 si-mi frecam tenesii toata sambata prin Dorobanti.
A inceput totusi si ziua de azi dupa cea de ieri. Si nu am avut timp sa-mi bag nasul in oala mediatica de specialitate. Asa ca imi pun globul de sticla pe birou, in fata monitorului si imi frec palmele uscate. Sa vedem... Dinamo-Steaua. Stadionul trebuie sa fi fost plin. Inghesuieli la intrarea in stadion, pirotehnice pe stadion mai mult ca sigur. Dupa o saptamana plina de "Vezi aici 11-le probabil al Stelei"/"Click aici sa vezi ce echipa arunca Rednic in lupta!", mesajul ce l-am primit de la prietenul meu la 21:09 nu a fost o surpriza. "Gol Kapetanos, min 8. Sa nu fi prea suparata... e abia minutul 9..." Bun. 1-0 deci? Penalty n-am auzit sa fi fost. Lovitura libera, poate. Sa o fi batut Radoi, za inchizator, si sa i-o fi pus pe gheata direct. Nu stiu, nu bag mana in foc ca au construit. Poate Nicolita intr-un sprint de-al lui tip atlet si nu fotbalist. Oricum, asta e famercul ghicitului. Un alt mesaj m-a anuntat ca Danciu a fost scos. Banuiesc ca stia nea' Mircea de ce. O fi obosit. O fi fost lipsit de inspiratie. Pe cine sa fi bagat? Marius Niculae era titular. Bratu e off. Miranda sau Ze Kalanga. Si telefonul s-a oprit. Pana pe la 22:40. Scurt: "1-1!" A fost cam succint. Noroc ca unchiu' Tavi a primit si el mesaj si-a zis in gura mare: "1-1, a egalat Cristea." Eu.. "mhm, Andrei Cristea. Bravo lui! Iar da bine in fata lu Borcea. Iar da el gol Stelei!" Si-atat. Ce s-o mai fi intamplat? Probabil un meci slab. Am urmarit ultimele meciuri ale celor doua. Si cincila si 1-0 cu Otelu. Urate si plictisitoare. Probabil asa s-a desfasurat si eternul. Cu putin mai multa verva. Inutila. Aceleasi injuraturi. Probabil batai in tribune.
N-am vazut derby-ul. Mama masii? Nu.
Ma pun sa citesc. Promit ca nu fac schimbari, oricat de urat am ratat.

1 comentarii:

Anda spunea...

sa stii ca nu a fost urat deloc. la faza cu fumigenele, iar au avut ai vostri mai multi bani de petarde. si la golul lui Kapetanos, o sa te dezamagesc, dar nu a fost faza fixa. iar centrarea lui Nicolita a fost una buna de data asta. pacat ca nu ai vayut meciu, desi dinamo a jucat cam prost.