duminică, 30 noiembrie 2008

Ops, am facut-o iar!


M-am prezentat la vot. Dis-de-dimineata, deodata cu pensionarii. Simteam undeva in mine ca votul la ora 9 e mai bun decat cel de la 19:00! Desi RTV m-a anuntat la 11:30 ca n-am facut bine. Timisul ma face iar de ras. Timisul nu reuseste niciodata sa se ridice la nivelul meu. 3,20%??!! E consternant cum aseara la meci au fost mai multi oameni decat s-au prezentat pana la momentul asta, la vot. E scandalos cum un oras plin de pretentii, mustind a civilizatie, neglijiaza valoarea centrala a democratiei. Ce faceti, timisorenii mei? Nu va fierbe sangele de banateni in vine, stiind ca lasati pe altii sa decida pentru voi? Nu va e strapunsa mandria cand ni se tot pune eticheta de "codasi"?

6 comentarii:

Unknown spunea...

Păi poate ne-am dat seama că, indiferent dacă votăm sau nu, nu iese cine vrem noi, ci iese cine "trebuie". ;)

Laura Teodora spunea...

Eu sunt de parere ca nu pierzi nimic sa incerci. Eu am mers si-am votat ca sa fiu eu impacata ca ceea ce tinea de mine, am facut.

daimon spunea...

parca vad cum vor sari unele partide cu declaratii, cum ca "uninominalul nu functioneaza".

de parca increderea in politica nu a fost scazuta de altii, ci tot de politicieni.

Dani spunea...

de cand am drept de vot, nu am lipsit de la nici un vot, am fost si astazi. Ca un funny thing, fratemiu care locuieste in acelasi apartament cu mine, a fost distribuit in Colegiul 2 iar eu in Colegiul 3.

Cristian Vicol spunea...

Am fost in comisia de votare 172. Oamenii au renuntat sa voteze pentur ca anulacesta s-au facut alte liste. Multi din cei care fusesera alocati anii trecuti la sectia 172(care e la fundatia slavici) au fost realocati la kapa la retim. Nu stiu pe cine ai votat tu dar oricum nu aveai pe cine. Exercitarea dreptului democratic de a vota a fost pentru toti cei care au votat doar un drept formal, un hai sa mergem la vot dak tot suntem la plimbare. In momentul in care vor rasari candidati mai acatarii(cu campanii mai bine puse la punct) sa fi sigura k lumea nu va mai fi atat de sictirita...

Laura Teodora spunea...

Am mers poate pe principiul aleg raul cel mai mic. Raul al necesar. Si am acordat votul meu acelui rau care inca nu si-a aratat fata. Ca sa-i dau sansa sa o faca si sa vada lumea ce poate.
As for the toata incurcatura asta, nici colegiul nu mi l-am aflat mai devreme de-o saptamana inaintea votului. Eu insa am facut-o din comoditate insa altora chiar le era greu sa afle. Apoi cu repartizarea sectiilor de vot... Ce sa mai zic de jumatatea asta de uninominal?