marți, 18 noiembrie 2008

Bataie pe Hagi


Stiati sau nu? Sau si-au batut gazetistii gura degeaba? Ma indoiesc dat fiind raportul de la ora 12. Niciun singur ziar cu DVD ramas in zona Soarelui. Nici cat am cuprins eu din Complex. "Ne pare rau.", "S-au terminat de mult!", "Eu am primit foarte putine" (??!!), "La ora asta se vine, domnisoara?", etc.
Vin si eu la cat pot. Mi-a fost lene sa ies de dimineata din casa. Si ma si bazam pe teoria cu "popor zgarcit" si nu credeam ca suntem in stare sa dam 10 lei pe un DVD cu momentele de pus pe piedestal ale lui Hagi. Asa ca am ramas cu buza umflata. Ba chiar la unul dintre chioscuri, o gagica mi-a luat ultima bucata de sub nas. S-a urcat apoi in acelasi troleibuz cu mine. Tanjeam cu pupilele dilatate la plasticul ce pastra peste 60 de minute de atractie vizuala pentru picioare magice. Ale geniului, cel pe care il iubesc pana si dinamovistii. Daca intelegeti ce vreau sa spun.
In alta ordine de idei, "hagismele" nu si-au perdut farmecul. Si vreau sa sper ca macar 51% dintre cei care au cumparat Gazeta azi, au pe la 20 de ani. Ba chiar sub.
PS. Pentru cei ingrijorati in privinta videotecii mele, am reusit sa mi se opreasca un DVD. Cald, din miezul evenimentelor. Ii multumesc bucuresteanului meu!

1 comentarii:

Dani spunea...

eu n-am mai gasit cartea din Cotidianul, Arhipelagul Gulag - Alexandr Soljenitin si am umblat peste tot :((