joi, 13 noiembrie 2008

Ciocolata la puterea a n-a!


De vreo 10 luni sunt cotidianmente bombardata cu comunicate de presa. Doar mi-am facut-o cu mana mea. Si-au trecut evenimentele pe sub ochii mei, inghesuite in Spam, zi dupa zi. Si n-a fost data sa nu deschid entuziasmata un mail cu titlul delicios si sa raman cu saliva-n gand si la coltul gurii.. Targ de hand-madeuri. Spectacol pentru studenti. Degustare de sarmalute. Dansuri. Si multe altele, care mai bine alese, mai culturale, mai gustoase, mai ispititoare. Imi ziceam :"Haaa, sambata stiu unde merg!". Pana cand se indura PiNetu' si imi incarca pagina si infruntam o noua dezamagire. Bucuresti, 2-4 august, Bucuresti, Teatrul Bulandra, Bucuresti - Sala Dales.
Mi s-a intamplat iar. Acum doua zile. "Targul de cafea si ciocolata 14-16 noiembrie 2008..." si se completa cu "la World Trade Center Bucuresti, Sala Plaza". Cafea? Ciocolata? Cafea si ciocolata? Cafea si ciocolata in acelasi loc? Am oftat printre injuraturi pana am realizat ca pot macar sa vorbesc de el.
Ciocolata belgiana, fantani de cioco, biscuiti si napolitane cu ciocolata, lichioruri de arome cu ciocolata, in orice forma - ciocolata. Si ca sa-mi faca si mai mult in ciuda, intrarea e libera. Si poti degusta. Ma si vad infingand degetu. Poftind la mai multe pana mi se face rau dar zambind ca un copil prost.
Poftim o bucata din comunicat care starneste imaginatia papilelor si invidia stomacului.
"Veti redescoperi cele mai rafinate specialitati de ciocolata printre care cu orez, fara zahar, cu ardei iute, antistress, de slabit, energizanta, relaxanta, de pepermint, stropita cu polen, cu cacao iute, invelită in foi de tutun, cu umpluturi de cafea, nuga, alune, zahar ars, fructe, frisca, migdale, martipan, praline belgiene."
Tuturor care vor fi acolo in weekend, le urez... Momente de ciocolata!

0 comentarii: