duminică, 23 noiembrie 2008


Duminica dimineata. Trag jaluzele. Suspin. Inca nu a nins. 

Duminica la pranz. Stau la birou. Tot ridic privirea si mi se pare ca ninge. Ma supar si trag perdeaua ca sa vad mai bine. Nu ninge. 

Duminica, la o ora dupa pranz. Se aduna norii. Parca s-ar da gogosi pe gratis in mijlocul vazduhului. Scot varful nasului pe geam si prizez ger. 

Tot duminica, ceva mai incolo. Ma doare capul de la plictiseala. Realitatea TV nu conteneste cu transmisiuni din mijlocul zapezii. Cineva acolo sus mi-a pus gand rau pe ziua de azi. 

Pana cand... Ora 5 a sosit si mi-am pus sosonii in picioare si-am iesit afara. Nu a durat mai mult de 1 intreg minut si am fost atacata. De micute chestii albe ce-mi puneau in pericol fosele nazale si globuletele (ca sa fiu in ton) oculare. Si ma napadea vantul si plansul in acelasi timp. Si visam. V-am asteptat atat de mult sa veniti, fulgi de cereale albe. Va ofer tot orasul meu ca sa va simtiti comozi. Bun venit, inceput de iarna!

2 comentarii:

Dani spunea...

iar eu tocmai ce mi-am vandut aparatul foto :((

daimon spunea...

esti ca si Ionel Teodoreanu, doar ca el a intarziat la o preelegere, asteptand sa infloreasca zarzarul. macar a dus crenguta audientei.


tu ce ne aduci?