luni, 17 noiembrie 2008

10 minute de amuzament


Sunt convinsa ca Internetul nu le are pe toate. Pe Internet nu poti gasi chiar orice, dar aproape orice.. Fie! Nu vreau sa-l discreditez total pe prietenul meu cotidian. Si cum am depasit perioada cu 3 filme pe zi, am trecut la bucurii pasagere. Micute si dragute. 

Searching... Searching...

Dang, baby! Am gasit un site frumusel. Si ma gandesc sa-l imprasti si in History al celor interesati.

www.yearbookyourself.com ! Pentru cel care il stiu, shoo de-aici! Iar pentru restu', poftiti si click-uiti. Iti trebuie doar o poza de pus la sacrificiu si vreo 5-10 minute. Si poti sari in yearbook-ul din 1958, '63, '77, etc! Sa ma vad cu tot felul de coafuri, ba chiar blonda, creata, buclata.. A meritat!

Si ca sa intaresc curiozitatea... Uite si una din poze! Laugh yourself out! :P 

3 comentarii:

Anonim spunea...

mda...merge! :)) multumesc ca ajuti si persoanele mai nevoioase! :)) tot astept sa mi se incarce poza aia! :*

Dani spunea...

ce bine mi-ar fi stat in 1976 :D

cred ca imi las plete :)

http://img528.imageshack.us/my.php?image=myyearbookphotony7.jpg

Laura Teodora spunea...

huh! nu e rea! a mea e din '56 :P