sâmbătă, 1 noiembrie 2008

pe locuri, fiti gata... cine ia panou' din dreapta???

Joi noaptea. Intr-un spirit animalic, astepand ora 12. Tineri partizani. Rosu, portocaliu, galben stropit cu albastru. Da, s-a dat startul campaniei electorale pentru alegerile parlamentare. Nu, nu i-am vazut pe viu. Dar i-am urmarit pe viul televizorului cum isi rupeau fasurile, ca sa-mi citez un prieten. Au asteptat pistolul sa se destupe si-au smucit-o catre panourile pregatite special pentru afisele electorale. Cum? Nu le-au ajuns? Sa fie proportia de 6.5 parlamentari pe un singur loc? Sau sa fie un rand intreg cu acelasi candidat PD-L? Mai frumosii lu' tata, dar asa v-au invatat cei mari in sediu stramt de pe strada FC Ripensia? Fara suparare, nu am nimic cu partidul lui Boc.
Astept in continuare sa vad pe unde si in ce forma vor mai aparea afise. Sper doar sa pot intra linistita intr-un Toi Toi(ceea ce nu se va intampla dar par example...) si sa nu-i vad mecla sfeclita a lui ... Coifan? Numai bine caci domnia sa candideaza in colegiul uninominal ce-mi revine.

0 comentarii: