duminică, 14 decembrie 2008

Logo-uri pe timp de criza


Pentru ca recentul drum la Bucuresti... Da, am fost la Bucuresti! E magic in perioada asta. Dar na, nu despre asta vorbim. Deci am fost acolo si-am ajuns si la Starbucks, un vis vechi de-al meu. Unul vechi, dulce si cu aroma de cafea. Scortisoara, vanilie, ciocolata, cuisoare... Bun. Ideea nu e sa fac reclama ci referitor la acest visulet de-al meu am gasit imaginea asta.
Cam asa ar fi corect sa arate faimoasa coffee-tarie, nu? E evident o gluma si sper ca toti amatorii de cofeina la puterea "n" sa o guste.Cu lapte de soia si caramel, corect?
Si astea fiind spuse, pentru cei care mai arunca un ochi peste Castron, am un anunt. Am sa iau o pauza de ceva vreme caci se apropie atat sarbatorile cat si sesiunea, ca sa strice gustul suprem al vacantei... Si sper sa ne vedem la anu', sanatosi, voiosi, inca cu bani in buzunar si ideile-n portmoneu. V-am salutat din tastatura!

P.S. Enjoy alte cateva logo-uri, care cica era si subiectul postului! :))
http://www.yuppy.ro/articol/entertainment/216/slideshow/1/.html

1 comentarii:

Anonim spunea...

I love Starbucks!