luni, 1 decembrie 2008

Ati prajit vreodata...

Napolitane? Ei bine, voluntarul vostru in stil brainiac, Laura, a facut-o pentru voi toti. Din mai mult sau mai putina plictiseala dobandita in repriza a doua a meciului Steaua-Urziceni, m-am gandit sa-mi incalzesc napolitanele. Imi pareau totusi mai interesante! Si le-am introdus doua minute la microunde. Daca aveam alarma de fum, va asigur ca acum dadeam declaratie pompierilor. Insa cum nu am, stau si va scriu patania, cu napolitanele pufaind sub nasul meu incat nici nu vad prea bine monitorul. Ma rog doar sa nu simta si ai mei. Nu acum cand in sfarsit au inceput sa ma creada de 20 de ani. Pumnii stransi, va rog!

3 comentarii:

Anonim spunea...

multi ani inainte;)bafta la blogushoru tau:*

Cristian Vicol spunea...

Eu am uitat odata niste fish fingers in microunde. Adik le-am pus la incalzit vreo 5-6 minute si am plekat. Am inegrit peretii:))

Laura Teodora spunea...

huh! ma consoleaza putin :P