miercuri, 3 decembrie 2008

Iancu mama, ce-ai facut?

L-ai dat afara la Uhrin? Poftim? L-ai dat afara pe ala mai iubit decat tine in Timisoara? Ce? 4-0 te deranjeaza? 29+6 = locul intai nu-ti mai place? Faci si tu ca Muresan? Il dai afara pe "Ando" al tau dupa ce te lasa in cea mai buna pozitie pe care-ai avut-o in toata era ta in fotbal? Il dai afara ca si pe Oli? Dupa meciul ala cu Faru, am ajuns acasa si-am aprins teleu. Si m-a trosnit in frunte "plecarea" lui Olaroiu. Acum, accept si eu intr-un final ca cele 6 puncte ne intrec si tu ce faci? Dai un sut in fund cehului? Cehului pe care l-am aplaudat si eu la meciul cu Brasov? Cehului caruia ii recunosc pana si eu valoarea? Ce incerci sa ascunzi? Si mai ales, de ce?

2 comentarii:

daimon spunea...

iancu e un idiot. sau schizofren. sau amandoua. e falit si se vede.

stii bannerul cu "We support U" ? a fost pus la stadion inainte de meciul cu Brasovul. chiar nu imi imaginam ce conotatie personala va primi ..

Anda spunea...

nu cred ca la iancu functioneaza explicatia valabila pt gigi, cu cine e mai iubit. vrea sa vanda jucatori, iar perioada de transferuri imi va da dreptate.