marți, 9 decembrie 2008

Leapsa. Cine se baga?

Pentru ca dragutul de Gerry nu m-a uitat, mi-a pasat leapsa.
Intrebarea e ce cadouri faceti de Craciun?
Pai daca e sa fiu sincera cu toti, eu mi-am facut lista cu cadouri pentru cei dragi din noiembrie. Ca sa am timp sa ma razgandesc, sa pun bani deopate in ciorapelu de la Mosu si tot asa...
Pe lista se afla hainute calduroase, cate o esarfa sau un fularel, niste bijuterii handmade pentru o prietena speciala care inca nu stie nimic si care va citi acest post si tot nu va stii, ceva chestii de birotica pentru un impatimit drag mie si cam asa.. Imi place sa le fac in functie de persoana, caracter, gusturi. Nu ca Gerry care va darui tuturor cani. An dupa an dupa an...
Bun, e randul meu sa dau mai departe.
Cati bani esti in stare sa sacrifici pentru cadouri? :P
Si-am sa pasez asta catre Anda, Teo si... Alexa, aka maimuticacucercei!. :P

1 comentarii:

Anda spunea...

probabil ca o sa fiu ocupata cu cheltuirea bursei, mama ei de faculta ca n-o mai baga odata.