sâmbătă, 27 iunie 2009

Post despre starurile haliudiene

Pentru ca e vacanta. Pentru ca ma plictisesc pana plec iar la Sibiu. Pentru ca azi am auzit ca Angelina Jolie va candida la alegerile presedintiale. Si n-am sa le barfesc sau sa le comentez. E doar o idee. Un fel de clasament anost. Si o fac pe vedetele straine pentru ca displac peste 80% din cele autohtone. Sa vedem. Precizez ca e un top cat se poate de subiectiv.

Most passionate eyes:

Alexis Bledel. Desi in unele fotografii a aparut cu un albastru mult prea ciudat ca sa-l iau in serios, ochii astia albastri sunt cu adevarat pe gustul meu. Probabil pentru ca-mi place persoana care-i are la purtator. Totusi, putin cam inhibata pentru o actrita. My oppinion.


















Most luscious lips:


Marion Cotillard. Nu, nu e Angelina. Buzele ei ma sperie de-a dreptu'. E prea multa compozitie in ele. E Marion. Sa fie oare ca mi-a placut cum suna franceza pe buzele ei? Da, definitely.










Cea mai bine plasata alunita.

Julia Roberts: Nu pe sani. Nu deasupra buzei. Nici in lateral. Nu pe picior. Nu langa buric. Sub ochi. Stiu ca natura controleaza asta. Cateodata si esteticiana. Nu acuz pe nimeni care are in alte parti dar votul meu merge pentru alunita de sub ochi a Juliei care dadea foarte bine in mudre cadre close-up.








Healthiest hair.

Catherine Zeta-Jones. Arata cel mai bine, cel mai sanatos, cel mai plin. Fara vopsea, radacini crescute. Once again. natural is the best 'colour' one can wear.




















Craci lungi, lungi, lungi. Si good-looking.


Miranda Kerr. Stiu, stiu. Some may ask " Who the smuck is that?" E noua achizitie a lui Orlando Bloom. Si e supermodel la Victoria's Secret. Poate nu intra neaparat la categoria Hollywood stars but she might start real soon.
(Dovada pentru picioarele astea lungi? A trebuit sa dau multe Enter-uri ca sa incep un nou rand!)
















Fittest one.

Katherine McPhee. Castigatoarea American Idol 2007. Parca. Are un corp frumos lucrat si nu neaparat skinny. Me likey. Dar me nu foarte detaliata caci nu e frumos sa cartesc atata. Pe acelasi motiv, nu am sa dau note nici la boobs. Nu vreau sa ma decid la asa ceva. Nu vreau sa vad asa ceva.

















Well, cam atat. Anyone arguing my choices?

2 comentarii:

Anda spunea...

Tipa de la buze mi se pare ca le are urate, mai ales pentru ca cea de jos e mai subtire decat cea de sus, plus ca nu dau bine cu barbia ei. Proportii disproportionate. Si sunt cam subtirele. La Catherine nu cred ca nu se dau macar cu nunantator sau ceva, toate actritele fac asta, pentru nuante mai vii. In lumina reflectoarelor si pe camera ar arata parul sters altfel. Nimic de la Hollywood nu e natural 100 %.

cucu-bau spunea...

mai anda, marion cotillard nu si-a umflat buzele, deci e mai naturala decat alte 2000...si nici nu trebuie sa fie perfecte, sau egale sau mai stiu eu ce...deci la tine nu e bine nici perfecte ca atunci sigur au trecut prin bisturiu, da nici defecte sa nu aiba...la unii frumusetea vine din interior :) si marion e una din actritele mele preferate, in la vie en rose a fost exceptionala