luni, 22 iunie 2009

Long week, good movies

Nu e un post despre vreun film. E un post despre ce-am sa vizionez saptamana asta. Fac asta luni, caci e un inceput. Si fac asta acum, dupa ce ma doare degetul de la clickuri in uTorrent. Ma uit cum cifrele de la download ma ametesc si-mi oranduiesc chiar ele lista filmelor pe care o sa le vad. Care, cand, cum.
Deci, pentru saptamana asta am cam asa:
28 weeks later
Pride and Glory
Shooting Dogs
King Arthur
Daniel Deconda (mda, exagerez cu Hugh Dancy?)
Before the rains
Au revoir les efants
Highwaymen
Dedication
Girl in the cafe
Wimbledon
Autumn in New York
si-am sa revad, poate chiar azi Jeux d'enfants (aka Love me if you dare) si Stepmom (Julia Roberts, Susan Sarandon).
Full week for an unemployed!

3 comentarii:

Pockerface spunea...

"Full week for an unemployed!"?!
Pai vad ca cine nu are de lucru, isi face!
And it's good so ;-)

cucu-bau spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
cucu-bau spunea...

:P am scris ca sper sa-ti placa Love me if u dare, it's one of my fav, si dup-aia am vaz ca il revezi...so i guess u already liked it :P silly me...citesc cu mai multa atentie next time