vineri, 29 mai 2009

Marţi

- A trecut aproape o lună..
- Ştiu. Simt.
- Ce sec. Ce durabilă e sesiunea asta.
- Mai ales la Poli, dacă tot e să zicem.
- Mda. Ştiu. Încerc să-mi ocup timpul. Dar mai e atât de mult până în 8 iulie.
- Dar cine a zis că abia în iulie?
- N-a zis nimeni da' na. Nu pot să fiu nesi. Tre' să te las sa iei şi restanţele alea.
- Dar putem da o fugă într-o zi până la Drobeta.
- Nu mi-e dor de Drobeta. Măcar Craiova ca să mâncăm la Mc.
- Zici că ţi-e gândul mai mult la Mc decât la mine.
- Mmmmm ..
- Mi-e dor de tine. Nu-mi mai place webu'.
- Ştiu.. Ştii că mă aranjez înainte să-ţi dau camera?
- Cred ca am observat că nu prea merge machiajul cu pijuca cu ursuleţi.
- Ha, ha. Ba chiar se asortează.
- Tu ştii. Tu eşti marele DON'T în modă.
- Ce confortabil e să mă ştii atât de bine.
- Mi-e dor de tine, hai sâmbătă la Sibiu, vreau mult să te văd.
- Gata, vin!
- Ai bani?
- Încă aştept bursa. Dar dacă nu, fac eu rost. Tu ai? Şi învăţatu'?
- Fac şi eu rost.
- Şi învăţatul???
- Lasă-l. De luni începe sesiunea. Dar tu? Poţi?
- Da. Am examen marţi. Învăţ pe tren. Tij pe tren, ha, mişto.
- Bun. Îmi iau şi eu cursuri.
- Perfect. Ua, vorbeşti serios?
- Cel mai serios.
- Bun. Sâmbătă-ţi aştept acceleratul. Fă bine şi nu întârzia.

5 comentarii:

Nicu Lungu spunea...

daca iti zic ca tre sa vina Mc in Drobeta?! oricum e foarte frumos Sibiul dar sa il alternezi cu Drobeta :p

Anda spunea...

laura, dc faci publice asa niste conversatii ce ar tb sa ramana intre voi doi?

Laura Teodora spunea...

caci mi-e draga rau conversatia asta si a decurs intr-un hal pe care simt ca-l pot arata lumii :)

Anonim spunea...

daca n-as stii...as zice ca e un fragment dintr-un roman. de dragoste, of course ;)
fain.
astept si follow-up-ul :))

Anonim spunea...

Hey!
Ti-am trimis o leapsa, poate o scrii, daca ai timp;)