marți, 12 mai 2009

Guerilla Verde la Timişoara


Hei, să se ştie din start. Putea să fie ProTV verde sau ProTV fara "pr" verde, eu tot m-aş fi dus. Şi o să merg. Merg şi din datorie profesională dar şi din culpă. Mă duc să mi se deschidă iar ochii şi să reconştientizez coma în care se află Pământul.
Totodată, voi fi acolo ca să-mi fac relatarea pentru un seminar facultativ. Adică pentru facultate. Şi voi fi acolo de trei ori. Voi aştepta la ora 13:00 să sosească "primarii" din clasele I-IV, doi câte doi, de mânuţă, cu învăţătoarea ţipând şi renumărându-i constant. Ei vor viziona The Ant Bully şi boy, don't I envy them? Ceva mai târziu, pe la 4 fără, creşte limita de vârstă primită în sala de film. Rulează Wall-E. Ştiţi, povestea de dragoste ecologica dintre Wall-E şi Eve. Pentru ca seara, de pe la şase, să pot intra şi eu fără frica că mă scrutează careva cu privirea şi poate chiar bastonul, am să intru să vizionez An unconvenienth truth. Aici nu pot să spun "iar". Am văzut Happy Feet, am văzut Ant bully, am văzut chiar şi 11th Hour dar nu am rezistat la filmul lui Al Gore. În seara asta, o voi face.
Pe scurt, dacă aveţi un răgaz, copii de toate felurile cu carnete certificabile de la Ministerul lui Cati, mergeţi la Guerilla Verde, la Filarmonică. Azi şi mâine. Mergeţi pentru voi şi pentru copii copiilor voştri.
Pentru mai multe informaţii pe care Laura le-a omis, apăsaţi tasta 1.

0 comentarii: