sâmbătă, 18 octombrie 2008

Laura = Computer Geek


Am incercat in mintea mea, adesea, sa fac brainstorminguri. Eu si vreo 10 neuroni. Una dintre temele preferate a fost "electric power off in toata lumea". Si-am ajuns din "nu teveu" la "nu prajitor de paine" la "nu siguranta" la "aproximativ apocalipsa". Am exagerat si-am si omis chestii. Dar a fost brainstormingu' meu si-am facut ce vroiam din el! Acum, in prezentul sambata, 18 octombrie, orele 1 pm, ma confrunt cu un brainstormig obligatoriu. Din motive tehnice, raman fara calculator cateva zile.
Si uite cu ce I came up with:
- nu ikariam!
- nu oth!
- nu pastila zilnica de blog!
- nu gsp!
- nu vintage clothes, nu hand made bijous!
- nu mistouri cu blonda!
- pauza la descarcat zilnic cate un album din.. na, nu va zic ce!
- nu flickr.
- nu banateanu'.
- nu, nu, nuuuuuu!

Am I or am I not a computer geek???

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti computer geek. Daca ai fi fost in categoria respectiva, pana acum te-ai fi sinucis ;) :P

Laura Teodora spunea...

yup. you right, thanks, gery!

Teodora spunea...

oth
as in.. One Tree Hill ?:)
I love it.

daimon spunea...

in cativa ani, s-ar putea sa devina obligatorie o zi 'electronics-free'.

ca sa vedem ce misto e viata de afara.