duminică, 11 ianuarie 2009

Blog frumos

E duminica seara. In 11 ianuarie. Inainte de 12 al binecunoscutei parti a anului. Pentru mine, ca si pentru tine, studentule de rand, ianuarie equals nervi, stres, suparari, cafele si timp irosit. Atentie, am zis studentul de rand. Tu, ceilalti, nu te simtiti. De ce? Cum sa intrebi asa ceva? E ca si cand tot liceul barfeste pe careva si tu te trezesti spunand "Cine-i ala?". Deci.. Ce-i ianuarie? Ianuarie = sesiune. Bine, si-un pic din februarie.
Si desi am stagnat in bloggarit, mi-am gasit o ocupatie mult mai interesanta aici, pe blogspot.com. Decat sa deschid o carte, mai bine dau un search cu templates. Decat sa copiez niste cursuri, mai bine stau 10 minute sa aleg intre o oaie si un melc. Decat sa-mi subliniez chestii si sa-mi scot pasaje, mai bine ma uit la Grey. Si lista continua si va tot continua pana cand I'll come to my senses. Pana atunci, uitati ce blog frumos m-a facut stresiunea sa-mi aranjez!

1 comentarii:

daimon spunea...

si tu? :))
join teh club.