duminică, 25 ianuarie 2009

Banc

E un cover pentru că l-am luat de la Tolo. Dar merită să fiu dată în judecată cu gândul că râdeţi şi voi când il citiţi. Dar să-l citiţi, măi! Râsul e şi el obligatoriu. Asta pentru ca postarea mea să aibă efect. Evident, se poate aprecia şi faptul că folosesc diacritice si că îmi impun să devin dependentă de ele. Uf, tot scriu fără ele si şterg ca să le adaug în final. Nu găsesc cratima.
Ce-am uitat? (recunosc, am mutat iar pe engleză ca să pun cratima! baby steps!)
Bancul! Asta era!

"- Cum îţi merge?
- Horror! Ţie?

- Rău de tot. Da’, auzi, tu îţi plăteşti oamenii?
- Nu! Nu mai am bani. Din octombrie nu-i mai plătesc.

- Şi vin la muncă?
- Da, vin.

- Ştii ceva, ce-ar fi să le luăm taxă de intrare în sediu?!"

(Să nu se întrebe nimeni cum am pus ghilimelele!)

Bun. Aţi râs?

3 comentarii:

Teodora spunea...

sublimul in cazul asta = too good to be true :))
dar da, ar fi chiar frumos.

Anonim spunea...

daaa :)

No Mo' spunea...

Eu am ras cand l-am citit in Outlook, acum vreo 2 saptamani :)
Offtopic: Iti place "Fiare vechi"... frumos. "Dans de Bragadiru" ai incercat? :)
Succese!