sâmbătă, 28 martie 2009

Lights off!

Mai sunt 4 ore până la Eart Hour 2009. Cine n-a aflat ce-i aia, un google search rapid si contramandate planurile între 20:30 şi 21:30. De vreo doua săptamâni de când am aflat ca ne aşteaptă bezna, m-am tot gândit la câţi români vor fi capabili de un aşa mic sacrificiu. În primul rând pentru că nu suntem o naţiune prea ecologistă, iar apoi pentru că dacă sigur nu suntem eco-friendly, siigur suntem microbişti. Şi astfel, nu cred că mulţi vor refuza sub acest pretext să piardă o repriză din România - Serbia.
Însă, eu cu ai mei vom sta în acea oră în bucătărie, la lumina lumânării, poate cu un ceai calduţ sub nas, catching up with things. Recunosc, mama nu vrea sa scoatem până şi frigiderul din priză. În rest, fie că lumea va vedea lumini stinse şi va spune că, băi, Holbanii nu-s acasă, fie că va observa cineva sau nu, că alaturi de un miliard de oameni, ne vom manifesta sau nu, noi să fim sănătoşi.

Asta e specială pentru Luci care spunea că nu contează dacă el, un singur om, îşi va întrerupe sau ba curentul electric pentru o oră când ştim că luminiile de la Casa Poporului consumă de n ori mai mult. Luci, Casa Poporului îşi dă o lecţie şi-şi stinge şi ea lumina.
EVY spune:
ECONOMIE. Într-o oră de „beznă voluntară”, cea mai mare clădire civilă din lume va reduce consumul cu 1.700 kWh, cât consumă un apartament într-un an.
Ta-daaaaa. Să aveţi o oră frumoasă!

1 comentarii:

Dani spunea...

am stins becurile, am oprit TV-ul si am plecat in oras sa vad meciul :)