miercuri, 18 martie 2009

Cunosti o Ana? Ori un Stefan?

Am văzut aseară, printre pleoapele întredeschise, un spot care chiar mi-a atras atenţia. Asta pentru că de când am aflat cum se trag sforile ca să se acapareze atenţia publicului, simt ca îi înşel eu pe ei şi nu viceversa. Însă, poate din teamă, puţina gelozie, de dragul subiectului şi din cunostinţă de cauză, chiar ma interesează ce se întâmplă cu puberii internauto-sociali. Şi mă sperie să văd cât de falşi si introvertiţi cresc. Şi cum nu se independentizează prin nimic. Şi altele, dar nu ma cred suficient de pregătită ca să le dau nume. Oricum, aici e filmuleţul!



Pentru mai multe lucruri despre subiect, aici e adresa: http://www.sigur.info/

1 comentarii:

cucu-bau spunea...

hai ca pana la ult 3 sec ma gandeam...awww...that's cute....si dup-aia...jeese...stii ce tre sa facem ca sa stopam pedofilia? :P bagam filmu Hard Candy obligatoriu in scoli :PP that will teach them...