duminică, 23 august 2009

Video revolutionar.. Care anunta revolutia, evident.



Un video cu statistici ale internetorevoluţiei. Cumva, nu mă simt bine că fac parte din astă mare majoritate. Că m-am simţit cu musca pe căciulă la Facebook, la wikipedia, la flickr şi altele. Ba chiar şi la faptul că mi-am întâlnit iubitul pe Internet. Call me old fashion dar parcă ce-i prea mult strică. Deteriorează relaţiile umane. Comunicării cu mamă-mea şi pap. Activităţilor mele out-door. Între atâtea filme şi seriale şi bloguri. CV-ului meu. Dat fiind că tocmai am fost admisă într-un ONG. La distanţă! Şi altele pe care nici măcar nu am ajuns să le percep ca influenţate de cea de-a cincea roată la căruţă, Internetul. Don't get me wrong, sunt de-acord cu informarea rapidă şi uniformă. Cu dezvoltarea ori îmbunătăţirea. Dar nu vreau să ajungem deja la roboţei.

2 comentarii:

iulineaţa spunea...

u think this is bad? watch EARTHLINGS... no robots at all...animals!!!!!!!!!!

Anda spunea...

Faci parte din majoritatea fara sa iti dai seama. Io zic ca nu e nimic alarmant, multe teorii despre felul in care va sfarsi omenirea sunt manipulari perfide ale guvernelor, corporatiilor. La fel ca si incalzirea globala nowadays sau apocalipsa backdays. Don't worry, we are not gonna die. Chiar faptul ca totul reprezinta un sut in fundul industriei de publicitate face ca totul sa fie un progres.