vineri, 26 noiembrie 2010

Laundry day

Mulţi ştiu că am evitat ziua aceasta. Munţii de haine se adunau şi eu îi ignoram ca Martha pe Stewart. Dar azi mi-a bătut ceasul, nevoile au învins, hainele au plecat la spălat.

Doar ca să nu existe nelămuriri, nu îmi place să port o rufă zile la rând, nu iubesc germenii şi nici nu mă simt ca acasă între purcei. Însă am amânat pe cât posibil acest dus de haine la spălat pentru că mi-era practic ruşine să-mi duc my jammy pants care necesită washing la altcineva în cameră, la altcineva în maşina de spălat. Şi da, de când sunt în Bucureşti mi-am mai spălat hainele. Mă rog, Iulian mi le-a spălat. Şi nu am găsit nicio jenă în asta. Însă my laundry nu mai pot face turul Bucureştiului de fiecare dată când am eu nevoie să-mi clătesc un tricou, din sectorul 6 până-n 3.

Aşa că îi mulţumesc tipului de la etajul 3 care mi-a făcut drumul cât mai scurt, a pus mult balsam pentru lenjeria pătuţului şi mi-a zâmbit gingaş, toate pentru 3 lei.

0 comentarii: