joi, 25 februarie 2010

Nouvelles

I-am scăpat pe Keane din vizor în ultima vreme. De la Perfect Symmetry încoa'.

Adică, sunt în continuare trupa mea preferată şi prea rar trece o zi fără să îi ascult, însă nu sunt genul de fan care ştie ultima cucerire a lui Richard sau ultimul tweet al lui Tom.

Am reuşit azi să mă abonez via Feisbuc la un grup Keane-fans care mă va ţine la curent mai mult decât îmi pot dori. Şi am aflat astfel de varianta în limba franceză a piesei Black Burning Heart, piesa care ţine ultimul lor album alive and kicking, părerea mea. Piesă înregistrată pentru o compilaţie exclusivistă menită să strângă bani pentru ajutorarea victimelor din Haiti.

Şi ca să nu vorbesc chinezeşte aiurea, aici sunt ambele variante.






Totuşi, Keane sunt o trupă 100% britanică şi au nevoie de asta în continuare ca să trăiască.

0 comentarii: