luni, 1 februarie 2010

Automatele CFR-ului - te bagi sau nu te bagi?

In curand, ne luam talpasita si plecam la munte. Multi oameni din anul 3 de la facultatea noastra si de la specializarea noastra. Asa-i? Si daca tot vom folosi serviciile CFR, sunt curioasa daca vor apela cativa din noi la automatele care elibereaza 'bilete. Sistemul e simplu: bagi cardul, jonglezi cu touch screenu' si iti iese o chitanta mica pe care o prezinti apoi drept bilet. Nu e deloc rea ideea, in sine. Poate e vina mea ca mereu plec spre gara in ultima ora, dar fie la ora plecarii spre Bucuresti, fie la cea la care patineaza trenul spre Cluj, mai mereu intampin cozi lungi si oameni ofuscati. Eu cu masinariile m-as intelege mult mai bine!

Ce-i drept, pana nu vad, sunt si eu sceptica, ca tot romanul la poarta noua. Do excuse!

PS. Or fi avand si optiunea "reducere student cu cupoane"?

2 comentarii:

Claudiu spunea...

Exact la asta ma gandeam si eu, au oare optiunea student cupoane? Oricum n-o sa foloseasca la nimic. Roamnu-i amator de cozi si mai putin de "ecrane tactile" :)

Anonim spunea...

eu zic ca te risti :)