duminică, 20 iunie 2010

Şi.. ce faci vara asta?

Acum c-am încheiat cu reportajele, definitiv, cu licenţa, parţial, şi căldura îmi înroşeşte termometrul de la geam, mă bat gânduri de ducă şi de dor.

Şi-mi văd prietenii făcându-şi planuri de Spania ori Ungaria sau chiar India! De concerte, plajă pe roci sau summer job. Şi eu sunt acelaşi om care nu prea are ce să facă vara asta. E o ultimă vară de lenevit şi presimt cum mă voi trezi zi după zi, voi mânca cutii intregi de cheese balls ca un personaj favorit de-al meu şi-mi voi lăsa barbă. Ah, nici măcar asta nu pot face.

Am să-mi încep totuşi o to-do-list pentru bagajul de luat pentru noua mea locuinţă.

  • cumpără-ţi propriul uscător de păr căci nu-i poţi lăsa pe ma & pap fără!
  • cere de la tanti patroana de la butic cutii de carton pentru categorisit bagaju!
  • nu uita să mergi să-ţi iei cartea de muncă
  • nu uita nici să-ţi retragi dosaru de la tanti doctoriţa care te ştie de când te-ai născut
  • cumpără-ţi câte o lingură, o furculită şi două cuţite din alea frumoase şi copilăroase dar rezistente
Grozav. Se prevede numai de bine. Tu ce faci vara asta?

2 comentarii:

Alex spunea...

Kiki o să îţi răspundă după ce termina licenţa în totalitate, adică mâine:D

cucu-bau spunea...

eu iti umplu tie cutiile alea de carton cu small white rodents care sa pape si uscatorul si furculitele si dosaru de la medic si cartea de munca si sa trebuiasca sa te intorci in Timisoara :P other than that, my usual ramblings :)