sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Vis de iarnă?

Azi a durut oboseala. Ultima lună şi jumătate m-a scos din circuitul meu.. în natură?

Muncă. Examene. Cărţi. Cafele îngrijorătoare. Bârfe. Griji. Wait a minute. Nu e cum ar trebui să fie viaţa la 21 de ani. Să mă arunc în pat noaptea şi să tresar la ora 7 am, sâmbăta dimineaţă cum că ar trebui să fiu pe drum spre job?

Devine greu de ales. Amân să mă gândesc la ce urmează. Se poate să supravieţuiesc fără bani, într-o stare imaterială acceptabilă? Se poate să-mi schimb şi drumul şi visele? Nu, nu e post visător sau care cere milă. Nu cere nici cititori, în fapt. E un mic pas ce îl fac eu singură ca să văd daca deep down in me mai sunt eu sau chiar e altcineva, pur şi simplu obosit.

Altcineva, sigur.

1 comentarii:

cucu-bau spunea...

:)) cafelele nu sunt niciodata ingrijoratoare...hmmm, barfele pe de alta parte pot fi, in functie de urechile pe langa care zboara :)))

lasand gluma, i think whatever u do, u handled it well till now:P u're a straight A gal even if u have a job :) supergirl medal u deserve ( why am I talking like yoda?)